افتادگی پلک تهران

Wiki Article

تنها راه رفع دائمی افتادگی پلک (پتوز)، لیفت پلک (بلفاروپلاستی) است. پوست و بافت اضافی با جراحی برداشته می شود.

جراحی زیبایی پستان (مامو پلاستی، پروتز پستان، تزریق چربی به پستان)

عوامل مختلفی مانند بیماری های کلیوی، کبدی و مشکلات تیروئید در ایجاد پف پلک ها تاثیر گذار هستند.

افتادگی پلک (پتوز) زمانی باید عمل شود که آویزان شدن پوست یا بافت چربی فرد مبتلا را آزار می دهد و کیفیت زندگی او را کاهش می دهد.

یک عارضه جانبی مثبت لیفت پلک این است که بیماران معمولاً بعد از عمل بسیار جوان تر و کم تر خسته به نظر می رسند. زیرا پوست اطراف چشم بسیار سفت تر و فرم تر می شود.

در بلفاروپلاستی روش های مختلفی برای رفع افتادگی پلک ها به کار گرفته می شود ، این جراحی ممکن است بر روی هر دو پلک بالا و پایین انجام می شود و یا فقط بر روی یکی از پلک ها انجام پذیرد .

از دوستان و آشنایان خودتان درباره پزشکان متخصص این حوزه پرس و جو کنید.

البته این عمل همیشه برای جوان‌سازی و افزایش زیبایی انجام نمی‌شود، بلکه گاهی جنبه درمانی دارد و می‌تواند مشکلات مرتبط با بینایی را برطرف کند. 

با این حال نمی‌توان روند پیری را متوقف کرد و ممکن است در سال‌های میانسالی مجددا شاهد چین و چروک و شل‌شدگی پوست اطراف چشم باشید.

در نتیجه کسانی که تحت نظر این پزشکان عمل‌های زیبایی خودشان را انجام می‌دهند می‌توانند چهره زیباتر و جذاب‌تر از قبل از عمل داشته باشند.

برای برخی از بیماران ماندن چند روز در کلینیک نیز مفید است. یک بی حس کننده موضعی همراه با تجویز یک آرام بخش اغلب کافی است.

معمولا پس از حراجی پلک عوارضی نمایان نمی شود اما برخی افراد تاری دید ، آسیب دیدن به عضلات چشم ، خونریزی ، خشکی چشم ، مشکل در باز و بسته کردن پلک و … را تجربه کرده اند.

آیا شرکت های بیمه سلامت می توانند هزینه های عمل را پوشش دهند؟

پزشکان حرفه‌ای و متخصص عمل بلفاروپلاستی را در جراحی پلک تهران مطب‌های عادی انجام نمی‌دهند. بلکه مراکز معتبری مانند کلینیک وی آی پی تهران یا بیمارستان‌های مجهز را برای انجام عمل انتخاب می‌کنند.

Report this wiki page