تعمیرات پکیج

Wiki Article

بستن شیرهای زیر پکیج و شیرهای رادیاتورها باعث عدم گردش آب در مدار و آسیب رسیدن به قطعات اصلی می‌شود.

کاردون ارائه دهنده خدمات تعمیر، گارانتی، حمل و نصب لوازم خانگی است و زیر مجموعه گروه گلدیران آسایش مدرن است.

هزینه نصب پکیج، در صورتی که مشمول گارانتی ایران رادیاتور باشید، کاملا رایگان است و حتی هزینه ایاب و ذهاب نصاب نیز از شما اخذ نخواهد شد.

در پادکست زیر به صورت مفصل در مورد طریقه روشن کردن پکیج ویژه خانم های خانه‌دار تمام آموزش های لازم را ارائه داده‌ایم که امیدوارم برای شما مفید واقع شود 

و کلیه مشکلاتی که مرتبط با پکیج های ایران رادیاتور باشد میتوانید با شرکت پکیجکار تماس حاصل کنید

در صورتی که سطح گاز مناسب است اما همچنان آب مصرفی گرم نمی‌شود، بهتر است ترموکوپل را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

مصرف کنندگان هر محصول جهت دریافت خدمات پس از فروش مطمئن ملزم به تماس با نمایندگی مجاز میباشند .

در صورت وجود مشکل در پکیج ایران رادیاتور قبل از هر اقدامی بررسی کنید چه خطایی روی پکیج ظاهر میشود . کد خطا در پکیج های آنالوگ به صورت چشمک زدن برخی از چراغ های سبز رنگ روی پانل مشخص میشود و در پکیج های دیجیتال کد خطا بوسیله نمایش حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر نشان داده میشود .

❌ پادکست جامع آموزش پکیج ایران رادیاتور ویژه خانم های خانه‌دار

مطمئنا الان از خودتون می‌پرسید چرا نباید در فصل تابستان شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها را بست؟

به دلایلی که در قسمت قبل عرض کردم باید شیرهای بالا و پایین رادیاتورها نیز همواره باز باشند، البته لازم نيست اصلا نگران این مسئله باشید که در گرمای شدید تابستان ممکنه رادیاتورها گرم بشه، چون در حالت عادی وقتی دستگاه روی حالت تابستان قرار می‌گیرد مسیر رادیاتورها کامل بسته می‌شود و ضمنا موضوعی که گفتم در مورد گردش آب برای خنک کردن دستگاه آنقدر ناچیز است که شما اصلا متوجه آن نخواهید شد.

ببینید دوستان همانطور که همه می‌دانیم کلیه لوازم خانگی برای روشن شدن به برق احتیاج دارند که دستگاه پکیج نیز از این موضوع مستثنی نیست و یکی از ملزومات اصلی این وسیله برق می‌باشد.

یا اگه فن گردوغبار گرفته باش، سروصدای زیادی ایجاد می‌کند. در این صورت باید فن را تمیز کرد. در صورتی خرابی موتور فن نیز باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.

این سوالی هست که برخی از مشتری ها اغلب از ما می‌پرسند و پاسخ آن هم خیلی واضح هست، به این خاطر که در فصل زمستان پکیج دیواری بیشترین فعالیت را خواهد داشت و در آن واحد هم باید رادیاتورها را گرم کند و هم زمانی که تعمیرات پکیج شما آب گرم را باز می‌کنید دستگاه از حالت شوفاژ خارج شده و روی حالت آبگرم میرود،

Report this wiki page