پهپاد سمپاش

Wiki Article

پیش از این، پخش کود در زمین های کشاورزی عمدتا به صورت دستی یا ماشین آلات زمینی انجام می شد. در مقایسه با ماشین آلات دستی و زمینی، پهپاد سمپاش، نه تنها می تواند کارایی را بدون سرکوب نهال ها بسیار افزایش دهد، بلکه به یکنواختی بالاتری نیز می رسد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ریموت کنترل تی ۱۰ دارای باتری داخلی و باتری خارجی است. قرارگیری دو باتری بر روی این ریموت زمان کاری مداوم را به ۴ ساعت می رساند که بسیار مناسب برای انجام پروژه های سمپاشی طولانی است.

اگر چنین چیزی نیست الان قابلیت پیش سفارش یا خرید داره از طرف شما؟

قابلیت جامد پاشی این امکان را میدهد که از پهپاد کشاورزی در خارج از زمین های کشاورزی نیز استفاده شود؛یکی از این استفاده ها بذر پاشی در مزارع و مراتع و کاشت گیاهان دارویی ست از آنجاییکه گیاهان دارویی در مغیاس های بالا و در زمین های بالا دست مانند تپه ها کشت میشود پهپاد کشاورزی گزینه مناسبی برای کاشت بذر اینگونه گیاهان میباشد.

جریان سنج الکترومغناطیسی ۲ کاناله و سطح سنج مایع داخل تانکر یا مخزن که به صورت مدام در حال سنجش است، اندازه گیری ها را دقیق تر از هر زمان دیگری انجام می دهد.

اجرای بعضی از عملیات کشاورزی در بعضی از مناطق یا به‌سختی انجام می‌شود یا مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد . درحالی‌که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام زمینه‌های زندگی بشر، بخش کشاورزی نیز از این پیشرفت بی‌نصیب نمانده و با ورود تکنولوژی پهپاد سمپاش به این بخش، بعضی از عملیات زراعی آسان تر از گذشته شده است.

سلام،خسته نباشید ادمین جان،این پهباد تا چه مقدار وزنی رو میتونه هندل کنه؟

مویک ۲ اینترپرایز ادونس بهترین پهپاد و کوادکوپتر صنعتی جهان

با خرید تنها یک محصول از کمپانی dji شما جز مشتریان خاص مجموعه بالوینگ شده و از تخفیفات و خدمات بعدی که توسط مجموعه ارائه می شود بهره مند می شوید با ما در تماس باشید برای خرید و مشاوره تخصصی و رایگان جهت خرید بهترین محصول مورد نیاز شما

در اردیبهشت ماه ۹۸، هولدینگ صنعتی هوابرد که شامل دو شرکت برند حوزه تجهیزات پروازی در ایران است، از این پهپاد سمپاش تمام ایرانی رونمایی نمود.

استفاده خرید پهپاد سمپاش از پهپاد بسیار سریع تر و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است به کارگیری نیرو انسانی میباشد.

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

ورود اولین سری از کوادکوپتر مویک ۲ اینترپرایز ادونسد به ایران

Report this wiki page